tiistai 8. toukokuuta 2012

Vihdoinkin!

Heissan peissan pulla pupuseni! Eikös ollut aika vaikuttava tervehdys ;> Vihdoinkin oon parantunu, vähäsen ainaki, ei oo kuumetta ja koulussakin puksutellaan :) Tein äikän kokeen tnä, ja sain hissankokeen + enkun valtakunnallisen.. Hissasta 9 ½ ja valtakunnallisesta 9+ eli aika hyvin.. No olihan se varmaan 100000x kertaa helpompi kun kuliksen.. Mä oon varmaa unohtanu mainita/kertoo et pääsin sinne kulikseen :) Minä ja yks toinen tyttö meijän luokalta pääs. We are sooooo good ;) Sinne sitte sekoilemaan :) Niin ja saatiin itsearvionnit, kaikki muut oli erinomaisessa paitsi ryhmätyöskentely joka oli hyvän ja erinomaisen välissä :) Eli oon ihan bueno ::DDD

Maanantaina oltiin luokan kanssa aurinkolahdessa kuvaamassa videoo, joka siis esitetään kevätjuhlassa ja ope tarjos jätskit kaikille 30 oppilaalle, nams :) Ja siellä sekoiltiin ja näin.. Sekä eräs herra (*vink vink*) kerto että suomen korkeimmasta rakennuksesta (vuosaaressa) hyppää joku ja liiskaa mut ja sit me ollaan iha hamppari xDD jeah, i'm the kohde :)

Eipä ihmeempiä, pai pai, lähen kohta 'vanhempain iltaan' petroskoihin lähtijöolle :)

// Idda ;D

Levittäkää kuvaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti