torstai 25. lokakuuta 2012

Bloggerilla on ongelmia + haaste

Joo, en taida olla eka joka valittaa tästä. Blogger keksi tänää sitte pistää nollille ton kyselyn (luetko blogiani anonyyminä) ja uusiin postauksiin noi luin yms. pysyy nollilla. Mut jos se johtuu siit et te lukijat ette klikkaile nii saa klikata ja PITÄÄ. Mulla on intoo postailla kaikkee turhaa, mut jos kukaan ei ees lue niitä nii ;(

Mul on 24 lukijaa ja sit viel anonyymei, nii pitäinshän tohon tulla enemmänki noita luin yms. muita rastei. Ja kans sitte toiseen valitusasiaan, kommentontiin. Saan yhteen postaukseen yhteensä 0 kommenttia. Ja mulla on koko yli 7kk yhteistulos kommentteja 27.. Ja osa on vastauksia kommentteihin. Ja eniten kommentoinut on serkkuni. Vaan pari jotain muuta. En oikee tiiä. Arvontaan on osallistunu 2 (+1 facen kautta) ja lukijoita on kuitenki jo sen verran et. Ja järjestin valokuvauskisan ja 0 osallistu. Kohta jos tää jatkuu tälläin, voi olla et ei enää huvita järjestää yhtään mitää. Kirjottaa vaan jotain tylsää sepustusta ilman kuvii. Vaikka niitä on mut niitten lataamiseen menee kauan. Ja yleensä mulla olis paljon muutaki tekemistä ku raapustella tänne kuulumisia ja et mitä tehtii tunnilla. Oon yleensäkki laiska kirjottaja ja en jalksa kirjottaa kaikkee yhelläkertaa. Monta välisivuu auki et sais jotain kirjotettuu ja samalla olla youtubes, faces yms. Sit ku lopulta saan tekstin ja kuvat kasaan ja julkasen. Ootan et joku painais tykkäsin, luin tai ees en tykännyt. Ja odotin et saisin kommenttejaki mut enään en ees odota, ku tiiän et niitä ei tuu. En oo itekkään maailman innokkain kommentoja mut yritän tästä lähtien kommentoida aina ku luen postauksen nii jotain kivaa :) Toivottavasti ees jotkut nyt älyää alkaa itekkin kommentoimaan muille.

Joo, siinä oliki ensimmäinen kunnon valituspostaus. mut oon nytte postaillu ahkerasti kaikkee turhaa tänne ja laitan nyt vielä perään pari kuvaa ja haasteen :)

Päivä 1 ; Ensimmäinen hevonen jolla ratsastin.
Päivä 2 ; Ensimmäinen hevonen jolta putosin.
Päivä 3 ; Ensimmäinen hevonen jolla ylitin esteen.
Päivä 4 ; Hevonen jota ikävöin eniten.
Päivä 5 ; Hulluin hevonen jolla olen ratsastanut.

Jaa'a, tätä pitääkin miettii. En oo tainnu ratsasaa kovin hulluilla hevosilla. Enkä keksi tähän ketään vakka olis varmasti joku, mutta ei keksi.

Päivä 6 ; Kiltein hevonen jolla olen ratsastanut.

Tähän varmaan vois sanoo et bella. Se on yber kiltti.


 
Päivä 7 ; Hirvein hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 8 ; Hevonen jonka selkään haluaisin vielä päästä.
Päivä 9 ; Ensimmäinen lempiponi.
Päivä 10 ; Hevonen jonka kanssa olen kehittynyt eniten.
Päivä 11 ; Hevonen jolla en ole mennyt mutta haluaisin mennä.
Päivä 12 ; Uusin hevostuttavuus.
Päivä 13 ; Hevonen jolla olen hypännyt isoimman esteeni.
Päivä 14 ; Hevonen jolla on ollut onnistunein tunti.
Päivä 15 ; Hevonen jolta olen tippunut pahiten.
Päivä 16 ; Yritteliäin hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 17 ; Hauskin hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 18 ; Hevonen jolla on ihanimmat askeleet.
Päivä 19 ; Vaikuttavin hevonen.
Päivä 20 ; Pienen hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 21 ; Suurin hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 22 ; Itsepäisin hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 23 ; Hevonen jonka haluaisin omaksi.
Päivä 24 ; Elämäni tärkein hevonen.

//Ida

1 kommentti: