tiistai 30. lokakuuta 2012

SPOOKWALK is coming & h.a.a.s.t.e.

Terve taas! Olin tallilla maanantaina. Mentiin netan kaa samaa aikaa ja nähtii nelli ja saara pellol ku ne oli menos kauppaan. Oltiin alhaal hetki inan, alman ja netan kaa. Sit mentii syömään ja söin lihiksen, nuudelit ja alman karkkei + nellin karkkei :) Siinä ei kummempia tehty, talutin yhen nappiksen alluu ja sit myöhemmin pesin spiritin kupit ja harjasin sen läpi. Siinä ku ei ollu tekemistä pesin sen satulan ja näin. Saara leikkas aten hännän ja sit lähettiin kotiin. Enkä ollu ku joskus 21.20 kotona O.o









Päivä 1 ; Ensimmäinen hevonen jolla ratsastin.
Päivä 2 ; Ensimmäinen hevonen jolta putosin.
Päivä 3 ; Ensimmäinen hevonen jolla ylitin esteen.
Päivä 4 ; Hevonen jota ikävöin eniten.
Päivä 5 ; Hulluin hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 6 ; Kiltein hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 7 ; Hirvein hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 8 ; Hevonen jonka selkään haluaisin vielä päästä.
Päivä 9 ; Ensimmäinen lempiponi.
Päivä 10 ; Hevonen jonka kanssa olen kehittynyt eniten.
Päivä 11 ; Hevonen jolla en ole mennyt mutta haluaisin mennä.

Ömm, Ramona ehottomasti.


 
Päivä 12 ; Uusin hevostuttavuus.
Päivä 13 ; Hevonen jolla olen hypännyt isoimman esteeni.
Päivä 14 ; Hevonen jolla on ollut onnistunein tunti.
Päivä 15 ; Hevonen jolta olen tippunut pahiten.
Päivä 16 ; Yritteliäin hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 17 ; Hauskin hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 18 ; Hevonen jolla on ihanimmat askeleet.
Päivä 19 ; Vaikuttavin hevonen.
Päivä 20 ; Pienen hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 21 ; Suurin hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 22 ; Itsepäisin hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 23 ; Hevonen jonka haluaisin omaksi.
Päivä 24 ; Elämäni tärkein hevonen.

//Ida

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti