tiistai 18. joulukuuta 2012

Joulukalenterin luukku 18

Elämäni aakkoset

Ahaa-elämys
elämä on mulle täyttä ahaa-elämystä
 
Blogit
blogit ja niihin kirjottaminen ja lukeminen on kivaa, mutta kanssa työlästä.
 
Camera
mun suuri rakkaus
 
Dancing
asia jota teen kun kukaan ei nää
 
Ernut
mitäs me eräernut :)
 
Family
jotain jota ilman en voi elää
 
Google
aina auttaa
 
Hevoset
ihania eläimiä
 
Ihaa
aww
 
 
 
Jossittelu
jossitelen aina.. "mitä jos..."
 
Koirat
rakastan, pienet ja karvaset isot ja karvaset ♥
 
Laiskottelu
Tosiaan, oon laiska, en jaksais tehä mitään kuumalla tai kylmällä
 
Musiikki
rakastan kaikkee musiikkii :))
 
Nainen
ainaki tää sukupuoli on passissa, mut muuten en oo varma ;D
 
Omalaatuinen
jokainen ihminen on tätä, mut mä ehkä astetta enemmän?
 
Perusjorma
like a boss
 
Quuluisan vastakohta
joo, en oo kuuluisa tai mitää, vaan ihan tavallinen pulliainen..
 
Ratsastus
paras harrastus
 
Spirit
hoitoponi jo 28.2.12 lähtien ♥ Kohta 10kk

Tyhmä
oon kuullu tätä usein mut oon ehkä vähän tälläne pahvi :)
 
Uneksija
oon aina omissa ajatuksissani ja tykkään ajatella pään sisällä kaikkee jännää
 
Viisas
oon tai ainaki olin, mut pakkohan mun on oolla ees vähän ku pääsin KSYKkiin.
 
Woimakas
jaksan aina vaa ku muut tekee kaksin nii teen yksin :)
 
X-mas
joulu on juhlista jaloin
 
Ystävä
oon tunnollinen ja luotettava
 
Zzz
omistin ennen hyvät unenlahjat, mut nyt niille on tapahtunu jotain.
 
Åijä
joo oon kunnon åijä
 
Äärimmäisen
 
Örkki
 
//Ida

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti