sunnuntai 2. joulukuuta 2012

Joulukalenterin luukku 2



Tää on luukku nro kaks ja tässä mä kerron teille mun kuvauskalustostani ja vähän jotan muuta pientä.







Sain ton kameran viime jouluna ja oon ollu tosi tyytyväinen siihen. Ekahan mulla oli vaan toi kitti mut kyllähän sillä sai ihan hyviä kuvia. mm.














Sitte sain syksyllä/loppukesästä ton 55-250mm putkelon ja oon sitä käytelly. Sillä saa ihan hirveen hyviä kuvia, me LIKE! mm.
























Mulla on myös gimp 2. jolla teen bannerit ja muokkailen kuvia aina kun jaksamista on.




 





 
ekana latasin vahnhalle konelleni movie makerin ja sillä tein muutamat videot. Sain ladattuu itelleni 2x vegasin kokeiluversion ja tykkäsin siitä sikana, mut sitte kone päätti ettei vegasii sais enää ladattuu + käytettyy koneella et jouduin siirtyy takasin elokuvatyökalun maailmaan.




 
 
 


//Ida

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti