torstai 27. joulukuuta 2012

My new friend!

Heii! Mulla on täällä kunnon ragetukset tolle mun uudelle puhelimelle (josta ette viel tienny) Lumia 800, se vaan ei toimi. Taino en saa sitä markettia toimimaan. Se koko höskä valittaa et oon alaikänen ja pitää tehä juttuja koneella.. no tein ja ei toimi. Pitää varmaa pyytää enolta apuu et WHAT TO DO? Oon tyhmä juu.

EDIT: Sain toimimaan, jee! Palautin vaa asetukset ja valehtelin ikäni :D Ps. Sen nimi on Jooseppi :)

Nyt kuulumisiin ja palataan vielä jouluun kuvapostauksella:

20.12.12

Grande finale! Viimenen kunnon koulupäivä ja joulujuhla. Myös pukeutuja palkittiin viimeisen kerran ja arvottiin 80e stoccalle voittaja.



21.12.12
Meillä oli perjantaina vaan joulukirkko ja todistusten jako, joten hiippailtiin Minzun kanssa kirkolle ja pois. Pakkailin siinä tavaroita ja lähin tallille iskän kyydil. Olin tallilla ihan normisti ja vedin oman tunnin allulla sitte. Allu oli muuten kiva, paitsi että tiputti mut laukoissa kaks kertaa. Kuskin moka, ekana tasapaino vaa lähti ja liu'uin kylkee alas, toisen kerran allu säikähti kun nasse lähti laukkaan. Lähin tunnilta n. 10min ennen koska piti ehtii ysin junaan ja ehintiin siihen. Mentiin enolle ja käytiin snägärillä siinä matkalla :D




 
 
22.12.12

Lähettiin aamulla ennen kaheksaa matkaan. Nukuin, pelasin dsi'tä, katoin maisemia ja rapsuttelin koiria.
Päästiin perille aikasin (joskus yhen aikaan). Menin sitte ulos vähän kuvailemaan koiria..

Kaunein marilyn ♥
Kanuunaa! alias Hulmu♥
Willa♥
Lumiukkeli-Aamu♥
 
23.12.12
 
Tänäänki kuvailin koiria ja paljon! ++ luontoa.
 
 
Aamu
 
 
 

Ninjaaa!
 

 
Lotta♥
 
24.12.12
 
Jouluaatto ja nukuin melkeen kokopäivän.. Katoin simpsonit maratoonia ja chillasin. Mulla oli kurkku kipee ja muutenki kipee olo. Tulin takas kipeeks tai ainaki melkeen. Sitte oli ilta ja sain mun lahjat. Kolmet villasukat, yhet villahanskat ja kovalevy + Nokia Lumia 800♥ Laitan tähän kuvat niistä + muista lahjoista jotka oon avannu ennen jouluu. ++ täs ei ollu karkkii, joulupalloo + kynsilakkaa..
 
 





 



 
25.12.12
 
Chillasin + opettelin kännykkää, katoin tv'tä ja olin naapurissa..
 



 
26.12.12
 
Lähettiin kotia kohti yheksältä ja eno heitti riihimäelle asti. Riksusta junalla kotii ja sit metrol viel. Vihdoin koton ♥ Chillailin ja siirtelin kuvia + selvitin alussa mainitun ongelman.
 


 
27.12.12
 
Heräsin ja pelasin kännyllä hetken :D Aloin tekemää tätä postausta + tein uuden bannerin ernublogiin ja tänne.
 

Terkuin: Ida




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti