torstai 18. huhtikuuta 2013

Haastetta taas

Oon tehny tän haasteen jo aikasemminki mutta eihän tästä haittaakaan ole. Niin ja en haasta ketään, halukkaat saa tehä. Ja sain tän haasteen täältä.

1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 uutta kysymystä uusille haastetuille.
4. Heidän pitää valita 11 uutta bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun pitää kertoa kenet olet haastanut.
6. Ei takaisin haastamista! 

1) Teen tässä samalla bilsa läksyjä eli piirrän lohta :D
2) Mulla on akne ja muutenkin ihan outo iho
3) Ihan ekan kerran mulla oli pienenä punanen raita hiuksissa ja myöhemmin tuli ruskeita raitoja. Koko pää on värjätty ekan kerran kai kolmosella.
4) Rakastan tätä ruskee/punanen/blondi hiusvärii
5) Huomenna on ratsastus
6) Mulla on youtube kanava: ForeverIda
7) Sain hissan kokeesta 7½ ja sauraavana päivänä olleesta kemian kokeesta 10- missä vika?
8) Haluisin jo et olis kevät kesä ja et oli lämmin, eikä mitään lunta ulkona
9) Mulla lagaa aika usein.. ja pahasti :D
10) Tykkään valokuvata ja meillä on jo Jorman (vai Jarmon) kanssa yhteistä matkaa tullut vähän alle 1v 4kk.
11) Oon uusien ihmisten edessä vähän ujo ja hiljanen, mutta päin vastoin silloin kun oon tyyppien kassa jotka tunnen..

1) Meikkaatko?
- juup
2) Kilpailetko?
- en, enkä oo ollu vielä missään kisoissa
3) Ratsastatko ratsastuskoulussa?
- joo, viikin ponitallilla
4) Harrastatko jotain muuta?
- jos valokuvaamista, dataamista ja koulua ei lasketa niin en
5) Onko sinulla lemmikkejä?
- meillä on ollu joskus kauan sitten kolme koiraa, mutta nykysin ei oo yhtään
6) Lempihevonen?
- Tähän ei voi vastata muuta kuin Spirit♥
7) Lempiruoka?
- Kasvissosekeitto, ainakin ja melkeen mikävaan menee, muttei kuitenkaan kaikki
8) Onko sinulla sisaruksia?
- eipä näitäkään oo yhtään
9) Onko sinulla oma huone?
- juu, pinkki.. viimeset 7 vuotta
10) Oletko harkinnut omaa hevosta?
- njaa, joskus miettiny kuinka kivaa se olis omistaa oma hevonen.. mutta vasta sitten ku mä koen olevani siihen valmis
11) Montako vuotta olet ratsastanut?
- nyt keväällä tulee täyteen mahtavat 3 vuotta
//Ida

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti