maanantai 13. tammikuuta 2014

2013

Vuosi 2013 antoi mulle paljon,
sain uusia kavereita ja tutustuin vanhoihin vielä paremmin,
osa jäivät pois suuresta roolista pienempään rooliin,
koin epäonnistumisia ja vielä enemmmän onnistumisia,
en olisi ikinä uskonut että vuosi 2013 olisi näin mahtava,
2013 oli mun elämäni ihanin vuosi ja mä toivon että vuodesta 2014 tulee vielä parempi,
halusin muistaa vielä tätä vuotta videon merkeissä, laittakaa laatua paremmaksi mutterista,
jotkut materiaalit jäivät varmaan pois, mutta kuitenkin tälläinen mun vuosi oli..
Kertokaa mitä piditte ja oliko 2013 teidän vuosi?


//Ida

5 kommenttia:

  1. Tosi kiva toi video ja mulle tuli siin lopuss kunno ikävä kaikkii muistoi viimevuodellt, ja mä menin jopa kylmilleväreille! Eli onnistuit!;) Mun viime vuos oli kanns tosi kiva ja unohtumaton!!

    VastaaPoista
  2. toi vidio oli kiva=) lisää tämmösia!!! ite mul´´ oli vähä huono vuos ku mun poni myytiin.......mut sain kummiskii uuden=D

    VastaaPoista